Strona główna


INFORMACJA

Przedłużenie ważności orzeczeń o niepełnosprawności, o stopniu niepełnosprawności, kart parkingowych i legitymacji

Zgodnie z art. 15h ust. 1 orzeczenie o niepełnosprawności albo orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wydane na czas określony na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, którego ważność:

  1. upłynęła w terminie do 90 dni przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy (tj. w okresie od 9 grudnia 2019 r. do 7 marca 2020 r.) pod warunkiem złożenia w tym terminie kolejnego wniosku o wydanie orzeczenia, zachowuje ważność do upływu 60. dnia od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, jednak nie dłużej niż do dnia wydania nowego orzeczenia o niepełnosprawności albo orzeczenia o stopniu niepełnosprawności,
  2. upływa w terminie od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy (tj. od dnia 8 marca 2020 r.) zachowuje ważność do upływu 60. dnia od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, jednak nie dłużej niż do dnia wydania nowego orzeczenia o niepełnosprawności albo orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.

Karty parkingowe dla osób niepełnosprawnych oraz legitymacje wydane na podstawie orzeczeń, których ważność została przedłużona z mocy prawa, zachowują ważność przez 60 dni od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii, nie dłużej jednak niż do dnia wydania nowego orzeczenia.

 
Wydłużenie następuje z mocy samego prawa, na podstawie w/w przepisów ustawy

 

Powiatowy Zespół do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności w Radomiu

Adres:
ul. Wierzbicka 26/44
26-600 Radom

Godziny pracy:
poniedziałek: od 8:00 do 16:00
od wtorku do czwartku: od 07:30 do 15:30
piątek: od 7:00 do 15:00

Nr telefonu (48) 381-50-40

Przewodniczący

Łukasz Mierzejewski

 

Sekretarz

Ryszard Grzywacz

 

Sekretariat

Inspektor: Aneta Toporek

 

Pracownicy:

Inspektor: Edyta Mędrzecka

Inspektor: Katarzyna Bańcerowska

Inspektor: Małgorzata Kokoszka

Podinspektor: Ewelina Wojcieszak

Podinspektor: Paulina Rychlicka

Pomoc administracyjna: Magdalena Sawicka

 

Informacja wytworzona przez:
BIP Administrator
email: biuro@finn.pl tel.:(42) 206 66 01
, w dniu:  15‑02‑2012 16:26:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Edyta Mędrzecka
email: zoon@spradom.eu tel.:48 3815067 fax: superadmin
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
21‑08‑2024 13:58:21
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive